Interactieve technologie toepassen
Code | SBU | Aard van keuzedeel | Geldig vanaf | Inschrijven tot | Certificaten | Beroepsvereisten |
---|---|---|---|---|---|---|
K1359 | 240 | Generiek | 25-10-2022 | - | Nee | Nee |
Dit keuzedeel gaat over het bedenken van toepassingen voor interactieve technologieën in de eigen beroepspraktijk. Het speelt in op de ontwikkelingen die plaatsvinden rondom technieken zoals virtual reality (VR), serious games, augmented reality (AR), mixed reality (MR), artificial intelligence (AI), internet of things (IoT) en robotica. Deze concepten worden in toenemende mate geïntegreerd in verschillende sectoren om specifieke doelen of voordelen te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan opleiden van monteurs middels hololens, situatiesimulaties, lockerapps en andere evenemententoepassingen, slimme meters en diverse toepassingen in de zorg. In dit keuzedeel gaat de beginnend beroepsbeoefenaar op zoek naar oplossingen met behulp van interactieve technologie binnen diens eigen beroepscontext.
Onderwijsgroep Tilburg, Practoraat Interactieve Technologie ROC Tilburg, Fontys hogeschool, World Class Maintenance, Mijzo, PostNL, Thebe, Sentir, De Wever, Hiahaho en Velicus
Code | Titel | Resultaat |
---|
Er is (nog) geen leermiddel beschikbaar in de leermiddelen catalogus. Wilt u ook uw leermiddelen zichtbaar hebben in dit register? Ga dan naar het Koppelpunt Catalogusinformatie van Kennisnet.
Crebo | Kwalificatie | Dossier | Niveau | |
---|---|---|---|---|
25651 | Acteur | Artiesten | 4 | - |
25716 | Allround medewerker AV-productie | AV-productie | 3 | - |
25717 | AV-specialist | AV-productie | 4 | - |
25633 | Mediavormgever | Mediavormgeving | 4 | - |
25654 | Muzikant | Artiesten | 4 | - |