Contactcenter medewerker

Crebocode Niveau Geldig vanaf Inschrijven tot Diplomeren tot
25135 3 01-08-2015 01-08-2023 01-08-2028

De contactcenter medewerker is werkzaam in een inhouse of facilitaire contactcenteromgeving en heeft veelvuldig klantcontact via diverse klantcontactkanalen. Hij is flexibel, stressbestendig en accuraat, heeft empathisch vermogen, toont sensitiviteit en is kritisch ten opzichte van zichzelf. De contactcenter medewerker benadert zijn functie vanuit een commercieel en servicegericht oogpunt, hij heeft doorzettingsvermogen en het vermogen om kritiek en tegenslagen te incasseren. Voor de uitoefening van het beroep is beheersing van één van de volgende talen vereist: Engels, Duits, Frans of Spaans.

Code Titel
Geen documenten gevonden
Doe de overlapcheck voor deze kwalificatie

Er is geen keuzedeel gevonden.

Er is sprake van ondoelmatige overlap.
Is er overlap?
Overlappende werkprocessen
Niveau complexiteit
Niveau verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
Overlap vakkennis en vaardigheden
Niveau vakkennis en vaardigheden
Omvang vakkennis en vaardigheden
Er bestaat al een door de minister vastgestelde koppeling tussen deze kwalificatie en dit keuzedeel.
Dit keuzedeel is ontwikkeld voor deze kwalificatie. Er kan daarom geen sprake zijn van ondoelmatige overlap.
Er is geen overlap informatie gevonden.

Vul onderstaande gegevens in om een check uit te laten voeren door de Toetsingskamer.

Uw aanvraag is succesvol verwerkt. U ontvangt bericht als de check gereed is. Het aantal aanvragen voor een overlapcheck is onverwacht fors toegenomen. Het is niet uitgesloten dat dit tot vertraging zal leiden bij het verwerken van de aanvragen. De Toetsingskamer SBB stelt alles in het werk om aanvragen zo snel mogelijk te verwerken.

Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw verzoek naar de beheerder, probeer het later nog een keer.

Hierbij een overzicht van geregistreerde beschikbare leermiddelen voor dit product van de kwalificatiestructuur. Wilt u ook uw leermiddelen zichtbaar hebben in dit register? Ga dan naar het Koppelpunt Catalogusinformatie van Kennisnet.

STATUS: Leverbaar
Kerntaken en Werkprocessen
Complexiteit
Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
Vakkennis en vaardigheden
Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
Complexiteit
Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
Vakkennis en vaardigheden
Bereidt het verkooptraject voor
Acquireert klanten en/of opdrachten
Voert verkoopgesprekken
Doet een aanbod met prijsberekening
Verzorgt het (interne) ordertraject
Complexiteit
Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
Vakkennis en vaardigheden
Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
Behandelt klachten
Voert promotieactiviteiten uit
Voert webcare werkzaamheden uit
Keuzedelen
Code Keuzedeel Geldig vanaf Inschrijven tot
K0262 ARBO, kwaliteitszorg en hulpverlening geschikt voor niveau 3 01-03-2016 -
K0790 Belevingsgericht werken 04-01-2018 -
K0023 Digitale vaardigheden gevorderd 19-05-2017 -
K0959 Duits A1/A2 in het beroepsonderwijs 01-04-2018 -
K0960 Duits A2/B1 in het beroepsonderwijs 01-04-2018 -
K0961 Duits B1/B2 in het beroepsonderwijs 01-04-2018 -
K0025 Duits in de beroepscontext A2 01-03-2016 01-10-2018
K0026 Duits in de beroepscontext B1 01-03-2016 01-10-2018
K0030 Duurzaamheid in het beroep C 01-03-2016 01-01-2026
K0803 Engels B1/B2 19-07-2017 -