Contactcenter medewerker
Crebocode | Niveau | Geldig vanaf | Inschrijven tot | Diplomeren tot |
---|---|---|---|---|
25135 | 3 | 01-08-2015 | 01-08-2023 | 01-08-2028 |
De contactcenter medewerker is werkzaam in een inhouse of facilitaire contactcenteromgeving en heeft veelvuldig klantcontact via diverse klantcontactkanalen. Hij is flexibel, stressbestendig en accuraat, heeft empathisch vermogen, toont sensitiviteit en is kritisch ten opzichte van zichzelf. De contactcenter medewerker benadert zijn functie vanuit een commercieel en servicegericht oogpunt, hij heeft doorzettingsvermogen en het vermogen om kritiek en tegenslagen te incasseren. Voor de uitoefening van het beroep is beheersing van één van de volgende talen vereist: Engels, Duits, Frans of Spaans.
Code | Titel | |
---|---|---|
Geen documenten gevonden |
Hierbij een overzicht van geregistreerde beschikbare leermiddelen voor dit product van de kwalificatiestructuur. Wilt u ook uw leermiddelen zichtbaar hebben in dit register? Ga dan naar het Koppelpunt Catalogusinformatie van Kennisnet.
Code | Keuzedeel | Geldig vanaf | Inschrijven tot |
---|---|---|---|
K0262 | ARBO, kwaliteitszorg en hulpverlening geschikt voor niveau 3 | 01-03-2016 | - |
K0790 | Belevingsgericht werken | 04-01-2018 | - |
K0023 | Digitale vaardigheden gevorderd | 19-05-2017 | - |
K0959 | Duits A1/A2 in het beroepsonderwijs | 01-04-2018 | - |
K0960 | Duits A2/B1 in het beroepsonderwijs | 01-04-2018 | - |
K0961 | Duits B1/B2 in het beroepsonderwijs | 01-04-2018 | - |
K0025 | Duits in de beroepscontext A2 | 01-03-2016 | 01-10-2018 |
K0026 | Duits in de beroepscontext B1 | 01-03-2016 | 01-10-2018 |
K0030 | Duurzaamheid in het beroep C | 01-03-2016 | 01-01-2026 |
K0803 | Engels B1/B2 | 19-07-2017 | - |