Jeugd- en opvoedhulp
Code | SBU | Aard van keuzedeel | Geldig vanaf | Inschrijven tot | Certificaten | Beroepsvereisten |
---|---|---|---|---|---|---|
K0159 | 720 | Doorstroom, Verbredend, Verdiepend | 01-03-2016 | - | Ja | - |
De inhoud van dit keuzedeel is zowel gericht op doorstroom als op de beroepspraktijk. In het keuzedeel komen de volgende onderwerpen aan bod: - Verwerven van studievaardigheden gericht op sociaal-agogische studie in het hbo; - Ondersteunen van jeugdigen individueel en in een groep; - Ondersteunen van het systeem bij de opvoeding; - Afstemmen met andere jeugd- en opvoedhulp-professionals.
SBB
Code | Titel | Resultaat |
---|
Hierbij een overzicht van geregistreerde beschikbare leermiddelen voor dit product van de kwalificatiestructuur. Wilt u ook uw leermiddelen zichtbaar hebben in dit register? Ga dan naar het Koppelpunt Catalogusinformatie van Kennisnet.
Extra informatie met betrekking tot het mbo-certificaat
De inhoud van dit keuzedeel is gericht op doorstroom naar een hbo-studie en op de beroepspraktijk. Het mbo-certificaat jeugd- en opvoedhulp vergroot de inzetbaarheid van MZ en MZ-VZ-IG-gediplomeerden in het werkveld. De inhoud is een goede aanvulling op de rijke praktijkervaring van de mbo gediplomeerde.
Crebo | Kwalificatie | Dossier | Niveau | Inschrijven tot |
---|---|---|---|---|
25474 | Agogisch medewerker GGZ | Maatschappelijke Zorg | 4 | - |
25484 | Gespecialiseerd pedagogisch medewerker | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25697 | Gespecialiseerd pedagogisch medewerker | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25484 | Gespecialiseerd pedagogisch medewerker | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25485 | Onderwijsassistent | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25698 | Onderwijsassistent | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25485 | Onderwijsassistent | Pedagogisch Werk | 4 | - |
25477 | Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg | Maatschappelijke Zorg | 4 | - |
25779 | Persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg | Maatschappelijke Zorg | 4 | - |
25478 | Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen | Maatschappelijke Zorg | 4 | - |